Niniejszy regulamin porządkowy zostaje wydany w celu zapewnienia porządku oraz bezpieczeństwa Gości obiektu oraz ich mienia. Niniejszy regulamin ustala jednocześnie zasady korzystania z pomieszczeń mieszkalnych znajdujących się na terenie Hotelu Umina znajdującego się w Czorsztynie przy ul. Zamkowej 5. Niniejszy regulamin wiąże wszystkie osoby przebywające na terenie wyżej wymienionego obiektu.
COVID 19 – BEZPIECZNY HOTEL – specjalne zasady podczas stanu zagrożenia epidemicznego
-
Każdy opuszczany przez Gościa pokój przed przyjęciem kolejnego oraz podczas rutynowego sprzątania dezynfekowany jest specjalistycznymi, certyfikowanymi preparatami. W pokojach dezynfekowane są wszystkie urządzenia, meble, klamki, armatury, poręcze, piloty, TV i inne urządzenia.
-
Każdy pokój jest wietrzony. Prosimy po opuszczaniu pokoju pozostawić uchylone okno.
-
Sprzątanie pokoi podczas pobytów odbywa się w trzeciej dobie pobytu lub na życzenie tylko podczas dłuższej nieobecności Gościa w pokoju.
-
Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju osób niebędących Gośćmi obiektu.
-
Możliwość zakupu maseczek ochronnych w recepcji.
-
Z recepcją prosimy kontaktować się najlepiej telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu 18 26 50 204 bądź z telefony hotelowego pod numer 100 lub 255 . Staramy się ograniczyć bezpośredni kontakt z recepcją do minimum.
-
Śniadania serwowane są w restauracji w godzinach: 8.00 – 10.00, stoliki wyznacza kelner.
-
Hotel posiada w ofercie usługę Room Service, przy indywidualnych zamówieniach do pokoju doliczana jest opłata 15 zł. Celem zgłoszenia zamówienia prosimy dzwonić pod nr recepcji 100 bądź restauracji 600.
-
Apteczka pierwszej pomocy do Państwa dyspozycji znajduje się w recepcji.
-
W przypadku ogłoszenia alarmu pożarowego prosimy o opuszczanie pokoju i udanie się w kierunku klatek ewakuacyjnych.
PRZEDMIOT REGULAMINU
-
Regulamin obowiązuje na terenie Hotelu Umina i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
-
Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu „Hotelem/Obiektem”, natomiast najemca pokoju „Gościem”.
-
Opiekunem Gościa jest pracownik recepcji hotelowej.
-
Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt lub poprzez podpisanie karty rejestracyjnej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
-
Regulamin Hotelu jest dostępny w recepcji oraz na stronie internetowej www.umina.pl
DOBA HOTELOWA
-
Pomieszczenie mieszkalne w obiekcie, zwane w dalszej części „pokojem” wynajmowane jest na doby.
-
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
-
Jeśli Gość nie określił czasu pobytu w momencie najmu pokoju, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
-
Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 9:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego regulaminu.
-
Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
-
Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą:
-
przedłużenie doby hotelowej do godz. 16:00 podlega opłacie 100 PLN;
-
przedłużenie doby hotelowej do godz. 20:00 podlega opłacie 150 PLN;
-
przedłużenie doby hotelowej po godz. 20:00 podlega pełnej opłacie za dobę hotelową.
REZERWACJA I MELDUNEK
-
Rezerwacji można dokonać mailowo, poprzez stronę internetową, telefonicznie dzwoniąc do recepcji lub osobiście w Hotelu Umina.
-
Po dokonaniu rezerwacji przez recepcje hotelu, Gość otrzymuje drogą mailową potwierdzenie niegwarantowanej rezerwacji, które zawiera warunki rezerwacji oraz informacje niezbędne do dokonania zadatku w wysokości 30 % wartości pobytu. Umowa wysyłana jest przy grupach min 10 osób.
-
Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe w terminie wyznaczonym w potwierdzeniu rezerwacji lub wpłynie później, Obiekt zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokoju innej osobie i anulowania rezerwacji.
-
Po zaksięgowaniu zadatku na koncie bankowym rezerwacja staje się gwarantowana.
-
W przypadku gdy Gość nie może dotrzeć na miejsce mając Rezerwacje niezwłocznie zobowiązany jest powiadomić o tym recepcję, zadatek będzie można wykorzystać w innym terminie. Gdy Gość nie chce zmienić terminu nie jesteśmy zobowiązani zwrócić zadatku, gdy obiekt normalnie funkcjonuje.
-
W przypadku dokonania rezerwacji w czasie za krótkim na dokonanie czynności bankowych związanych z wpłatą zadatku, przed datą planowanego przyjazdu korespondencja mailowa od Gościa będzie traktowana jako zamówienie i podlegać będzie obowiązującym warunkom.
-
Konieczne będzie telefoniczne potwierdzenie rezerwacji do godziny 10.00. w dzień przed planowanym przyjazdem do Obiektu.
-
Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
-
Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt. Osoby niezarejestrowane w obiekcie mogą gościnnie, na zaproszenie Gościa, przebywać w pokoju hotelowym od 8:00 do 22:00.
-
Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika lub innych osób przebywających w obiekcie, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania placówki.
-
Hotel Umina zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
-
Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
ANULOWANIE REZERWACJI
-
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Hotel Umina zwraca:
-
całość zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej wcześniej niż 30 dni przed rozpoczęciem pobytu.
-
50% wartości zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej na mniej niż 30 dni przed planowanym przyjazdem.
-
Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem pobytu.
-
-
Różnica pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji, a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona Klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
-
Opłata za rezygnację będzie potrącana z kwoty wpłacanego zadatku lub z kwoty opłaconego pobytu, względnie pobrana z karty kredytowej.
-
W przypadku skrócenia pobytu w Hotelu Umina, Gość oprócz ceny za zrealizowany pobyt, będzie obciążony dodatkowo opłatą równą 100 % ceny nie zrealizowanego pobytu.
-
Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.
-
Anulowanie rezerwacji wymaga formy pisemnej.
USŁUGI
-
Hotel Umina świadczy usługi o standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości prosimy Państwa o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze niezwłoczną reakcję.
-
Obiekt ma obowiązek zapewnić:
-
warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
-
bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,
-
profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez obiekt,
-
sprzątanie pokoju (na życzenie) i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie,
-
zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości, lub w inny sposób złagodzić niedogodności gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.
-
Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
-
udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
-
budzenie o wyznaczonej godzinie,
- przechowywanie rowerów w zamykanym pomieszczeniu.
-
Na życzenie Gościa obiekt świadczy odpłatnie następujące usługi:
-
room service,
-
skanowanie i drukowanie dokumentów,
- wypożyczenie łóżeczka dziecięcego
REGULAMIN KORZYSTANIA Z WI-FI
-
Na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie Hotel Umina *** umożliwia dostęp do zasobów sieci Internet (usługa WiFi).
-
Usługa Wi-Fi dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich osób przebywających na terenie Hotelu.
-
Usługa Wi-Fi może być czasowo niedostępna na skutek warunków technicznych lub innych przyczyn wpływających na jakość transmisji danych. Prędkość transmisji może podlegać ograniczeniu, w związku z czym mogą powstawać opóźnienia rzeczywistego transferu danych do i z urządzenia przenośnego użytkownika.
-
Użytkownicy są zobowiązani korzystać z usługi Wi-Fi w sposób zgodny z prawem oraz dobrymi obyczajami i nie stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa sieci.
-
Użytkownik może zostać pozbawiony możliwości korzystania z usługi WiFi w przypadku działań niezgodnych z niniejszym Regulaminem, a w szczególności w razie:
-
usiłowania uzyskania dostępu do zasobów sieciowych, do których użytkownik nie jest uprawniony,
-
próby ominięcia zabezpieczeń stosowanych przy dostępie bezprzewodowym (tj. zmiana adresu IP nadanego przez serwer DHCP, stosowanie tuneli itp.),
-
udostępniania oraz pobierania z sieci, bez zgody twórców, materiałów chronionych prawami autorskimi (oprogramowanie, filmy, muzyka itp.),
-
korzystania z aplikacji P2P,
-
dalszego udostępniania sygnału poprzez stosowanie repeaterów, routerów, proxy itp.,
-
uruchamiania serwerów usług na urządzeniach podłączonych do punktów hot-spot,
-
innych działań, które mogą zostać uznane za potencjalnie niebezpieczne dla funkcjonowania sieci i użytkowników w niej działających.
-
Za szkody wyrządzone użytkownikom Hotel Umina odpowiada na zasadach ogólnych.
-
Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu oraz reklamacje usługi Wi-Fi należy zgłaszać w recepcji Hotelu.
-
Rozpoczęcie korzystania z usługi Wi-Fi jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
-
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług.
-
Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
-
Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu i umieszczone w sejfie.
-
W przypadku utraty przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami Ministra Sprawiedliwości z dnia 14.11.1964 roku, nr 1 , poz. 2 z późniejszymi zmianami. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w sejfie.
-
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
-
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe oraz żywe zwierzęta niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu, czy poza terenem obiektu.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
-
Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
-
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
-
Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
-
Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika recepcji lub obsługi pięter.
-
W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia placówki.
-
Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okno, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
-
Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do obiektu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
-
Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
-
W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, obiekt przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Hotelu Umina. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
CISZA NOCNA
-
W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 06:00 dnia następnego.
-
Zachowanie Gości i osób korzystających z usług placówki nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
POSTANOWIENIA DODATKOWE
-
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
-
W Hotelu Umina nie akceptujemy pobytu zwierząt.
-
W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju. W przypadku uruchomienia systemu DSO i przyjazdu straży pożarnej Gość również zostanie obciążony kosztami. W obu przypadkach jest to koszt 500 zł.
-
W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić obiekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w obiekcie.
-
W pokojach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
-
Zagubienie klucza wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 100 zł.
-
Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu świadczenia usług hotelarskich.
-
Administratorem danych osobowych jest Centrum Wypoczynku i Rehabilitacji Umina w Czorsztynie przy ul. Zamkowej 5.
-
Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
-
Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
-
Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach, ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
-
Aktualny cennik usług i opłat znajduje się w recepcji.
-
Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa pisemnie na adres e-mail: dyrektor@umina.pl
WARUNKI KORZYSTANIA Z PARKINGU HOTELOWEGO
-
Użytkownik zobowiązany jest do respektowania warunków użytkowania parkingu, stosowania się do poleceń pracowników Hotelu. Na terenie parkingu obowiązują przepisy Kodeksu Drogowego.
-
Użytkownik zobowiązany jest do prowadzenia pojazdu na terenie parkingu hotelowego z dopuszczalną prędkością do 10 km/h.
-
Korzystanie z parkingu przez osoby nie będące Gośćmi Hotelu jest płatne zgodnie z aktualnym cennikiem : 30 zł/doba
-
Na stanowisku postojowym może parkować tylko jeden pojazd w obrysie stanowiska. W przypadku braku widoczności obrysu stanowiska pojazd należy parkować w bezpośrednim sąsiedztwie innych pojazdów. Użytkownik zobowiązany jest do wyłączenia silnika oraz wszystkich odbiorników prądu, zablokowania pojazdu w sposób umożliwiający samoczynne przemieszczanie się pojazdu.
-
Użytkownik zobowiązany jest do zabezpieczenia pojazdu poprzez zamknięcie wszystkich drzwi samochodu oraz zamknięcia okien.
-
Użytkownik zobowiązany jest do zabezpieczenia pojazdu przed dostaniem się do jego wnętrza osób niepowołanych.
-
Wjazd na parking z przyczepą, naczepą oraz przez pojazdy dostawcze i ciężarowe może odbyć się tylko po wcześniejszym powiadomieniu Recepcji hotelu.
-
Na terenie parkingu zabronione jest:
-
poruszanie się pojazdem na terenie parkingu będąc pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
-
palenie i używanie otwartego ognia;
-
picie alkoholu;
-
palenie tytoniu w nieprzeznaczonym do tego miejscu;
-
przelewanie paliw, środków żrących, wybuchowych i toksycznych;
-
magazynowanie paliw, substancji łatwopalnych i pustych pojemników po paliwie;
-
tankowanie pojazdów;
-
pozostawienie samochodu z pracującym silnikiem;
-
parkowanie pojazdów z nieszczelnymi układami;
-
przebywanie osób nieupoważnionych;
-
przebywanie osób w czasie przekraczającym ten, który jest konieczny do odstawienia lub wyprowadzenia samochodu z parkingu;
-
pozostawiania w samochodzie zwierząt;
-
naprawianie, mycie, odkurzanie samochodu;
-
wymiana płynów chłodzących, paliwa lub oleju;
-
zanieczyszczanie parkingu.
-
Hotel jest upoważniony do usunięcia pojazdu w razie zaistnienia nagłego i uzasadnionego zagrożenia.
-
W przypadku łamania postanowień niniejszego regulaminu Hotel jest uprawniony do odholowania pojazdu na koszt Użytkownika.
PARKING – ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
-
Parking Hotelu jest monitorowany, zamykany, niestrzeżony.
-
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody, zniszczenia, uszkodzenia i utratę pojazdu, powstałe na terenie parkingu hotelowego z winy Użytkownika bądź osób trzecich albo siły wyższej.
-
Hotel nie ponosi odpowiedzialności w szczególności za:
-
Rzeczy pozostawione wewnątrz pojazdu;
-
Kradzież pojazdu z miejsca postojowego;
-
Szkody żywiołowe lub losowe;
-
Stłuczki i kolizje;
-
Szkody wyrządzone przez osoby trzecie.
PARKING – ODPOWIEDZIALNOŚĆ UŻYTKOWNIKA PARKINGU HOTELOWEGO
-
Użytkownik parkingu hotelowego obowiązkowo powinien mieć ubezpieczenie OC parkowanego samochodu.
-
Użytkownik odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone na terenie parkingu hotelowego osobom trzecim przez niego samego, jego pracowników, zleceniobiorców lub jego osoby towarzyszące. Ponadto ponosi on odpowiedzialność za zawinione zanieczyszczenie parkingu.
-
Wszelkie szkody w tym także komunikacyjne powstałe na terenie parkingu hotelowego likwidowane są w ramach obowiązkowego ubezpieczenia OC sprawcy szkody.
-
Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania pracownika recepcji Hotelu o danym zdarzeniu, powstałej szkodzie i odpowiedniego jej potwierdzenia.
SKARGI I WNIOSKI
-
Skargi i wnioski należy zgłaszać drogą pisemną na adres: dyrektor@umina.pl
-
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać w Recepcji Hotelu.
-
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie obiektu oraz parkingu jest: CENTRUM WYPOCZYNKU I REHABILITACJI UMINA W CZORSZTYNIE GRAŻYNA I JAN NOWAK SPÓŁKA JAWNA, 34-211 Budzów, Budzów 625; Hotel Umina, 34-440 Czorsztyn, ul. Zamkowa 5
Życzymy Państwu miłego wypoczynku
i zapraszamy ponownie.
Z poważaniem,
Dyrekcja Hotelu UMINA***